Maybe party tonight?

Jag vet inte hur det blir än, men en sak är jag iallafall säker på! Det är att jag ska träffa Marie! :D Har saknat dig gumman, även fast jag åkte iväg i torsdags och kom tillbaka i tisdags, det var fortfarande för lång tid för mig.

Har kollat på Kyle att tag nu, tänkte att jag skulle göra någon sorts baconsås med pasta idag, men kom på att jag inte har några krossade tomater, men men får ta det imorgon istället. Mackor med ost och hallonsylt funkar minst lika bra. :D

Vad ska ni göra ikväll? Fest eller nyktert? ^^

Kastar in en bild på mig och Emma när jag matar henne med öl. ;)



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Sandra

som det ser ut just nu så blir det till att ligga här framför datorn och... vara väldigt nykter och uttråkad. ;o

2009-07-17 @ 18:40:35
Jag heter: Marie Matsson

De var verkligen för lå¨ng tid för mej! Att bara veta att du finns i en annan län gör mej galen. Min Rosie ska vara hos sin Marie <3<3

2009-07-17 @ 18:46:03






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0