To clean or not to clean? That's the question.

Klart som fan att jag ska städa, ska bara hitta energin till det. Har varit irriterad ett bra tag idag, men det börjar bli bättre. Vaknade för en stund sen bara, men det är för att jag inte lyckades somna förrän typ 10:30. Men va fan det är lugnt, jag skulle inte upp till Communicare idag, men imorgon så JÄVLAR! ^^ Öhum, vet inte vad jag ska skriva mer, kan inte direkt skjuta upp tvätten och städningen längre. Men nu är det såhär att Sandra har min tvättstugenyckel plus att jag måste hitta en tvättid i någon annan tvättstuga här. Dryyyyygt. Aja, nu måste jag fortsätta här. Slänger in en supersexig bild på mig och Andreas från i torsdags. :p

Jag skulle slänga in ett citat eller ja, en grej som Andreas gjorde i torsdags,
men hade glömt vad det var. Kom på det nu!
Tänk er att ni sitter vid datorn ganska lullig och
sen ska ni bara dra fingrarna genom håret men tappar balansen och ramlar av stolen, xD
Jag grät av skratt när jag såg det hända kan jag säga. HAHAHA!


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Tiltz85 på bdb

HAHA just ja!!! jag undra typ först va du skrattade åt när jag låg på golvet:P haha lagomt dålig balans där:P sitta på stol. fingrarna igenom hålet... plötsligt på golvet:P haha

2009-07-16 @ 18:20:53
URL: http://minakulor.blogg.se/
Jag heter: Sandra

jag hade ju liksom tänkt ta med mej nycklarna idag va men så blev det ju liksom inte så va!!!!



vi får ta och leka imorn (Fredag) eller något så får du nycklarna då ^^ hör av dej när du (HOST) vaknat och berätta om dina planer för dagen!



<3

2009-07-17 @ 00:22:28






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0