A really wierd day, but still fun!

hjööMin dag började med en telefonsamtal som VERKLIGEN fick mig att vakna till. O.o Det visade sig att det hade varit ett missförstånd av alltihop, så det är lugnt nu. ^^
BTW! Snacka om många besökare jag har fått idag då. :D Berätta vart ni har hittat bloggen någonstans, kul att veta det nämligen. :)

Just nu så sitter jag med en cigg i handen och bara är. Var bort till Åmåsäng med Micka, Markus och Jimmy <3 idag, vi träffade Emma, Maria och Marias pojkvän David där med. ^^ Micka skulle bada men hon tyckte att det var för kallt. BADKRUKA! ;D Jag hade lätt slängt mig i plurret om jag hade haft andra underkläder. Inte särskilt kul att bada i string. >.< Appropå (stavning?) string! När man var yngre så tyckte man nästan att det var bekvämt med det, iallafall jag gjorde det, men så är ikke fallet nu. HOTPANTS FTW! <3 Det är bekvämt, man kan bada i dom, man behöver inte skämmas för sin rumpa, etc etc.

Längesen jag skrev ett långt inlägg på bloggen faktiskt, ska skärpa mig i fortsättningen, promise. ^^
Imorgon blir det Communicare och prata med min coach. Har inte varit där på ett tag nu, har inte mått nå bra och så har jag inte varit hemma heller för den delen. Ja, ja nu ska jag inte tråka ut er med det.

Bart, stack till Statoil en sväng för att köpa någonting, vet inte vad man jag skulle iallafall få en Cola! :D Tack Bart. :D

Hmm, vad ska jag mer skriva? JO! Jag är så glad att vi har blivit så bra kompisar  Sandra Dee! Du betyder så mycket mig ska du veta gumman. Även fast att jag känner mig urgammal när jag pratar ålder med dig. ;) Puss på dig! <3


Slänger in en übersexig bild på mig med. ENJOY! ^^



Jag och Sandra gjorde massa mums igår, det var:
* Dipp
* Digestivekex
* Blockchoklad
* Cheez Ballz, men det kanske ni ser. ;)
* Cider, 0.7 % alkohol. LOL
* Två burkar hela champinjoner
* En burk med minimajs
* En burk ananas
* och sist med inte minst........ TRE burkar med Creme Bonjour.

Tror att det var allt, GOTT var det iallafall. :D
Här kommer en bild på det med. ^^




PUSS!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Sandra

apropå ;)

TVÅ burkar champinjoner (som i stort sett DU åt upp;))

det var digestivekex ;)

och massvis med cigaretter.



men puss tantjävel, du är gulligast någonsin! :D du är verkligen den bästa tjejkompisen jag någonsin haft helt ärligt. jag är så sjukt glad att vi lärde känna varandra, vi ger Josef en puss för det. och det är inte bara jag som märkt av att jag blivit så jävla mycket gladare sen vi lärde känna varandra! ^^ du betyder sjukt mycket och jag kommer alltid finnas för dej!



PUSS, KRAM, PUSS! <3

2009-06-07 @ 23:33:46
Jag heter: Markus

Ja det var en ganksa händelserik dag må jag säga :P mkt kul :D



Fan vad det där såg ut att vara mkt mys då :D



händer idag då?

2009-06-08 @ 15:26:12
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Micka

Haha jaa men det var ju KALLT. Både i vattnet & uppe på land. :S hade det inte blåst så mycket så hade jag säkert hoppat i :D .

PUSS ! <3

2009-06-08 @ 15:30:04
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Kul att du har fått fler besökare!:.))



Ja, du... string... som gravid måste jag nog säga att string är det mest bekväma... har blivit lite tjockis om både rumpa och ben och inte alls i proportion med de underkläder som säljs... så string i STOOOR storlek funkar bra!:.))



Glöm 36, tänk 42:.))

2009-06-09 @ 01:03:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0