Let's pretend everything is fine, maybe then they will believe you.


14 Oktober 2006

Jag satt ensam i min lägenhet i Fagersta, hade tre piercingar i läppen,
var tillsammans med Johan och blev grundlurad.
Jag mådde skit, åt ingenting, det enda jag gjorde var att titta in i väggen, rökte och drack vatten.



15 Juni 2009

Jag sitter nu i min lägenhet i Mora, har två piercingar i läppen, blir snart tre igen.
Mår skit, dricker vatten, tittar in i väggen,röker och
tänker på hur fan jag ska göra med allting.
This feel pretty familiar don't you think?

Det har inte blivit mycket förändring på tre år.


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Det blir bättre ska du se gumman . <3

Finns här för dej & det vet du <3

PUSS ! <3 Älskar dej gumman . <3

2009-06-15 @ 09:58:11
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0