Mora >.<

Är så sjukt trött på den här jävla hålan! Ta mig härifrån någon?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

Det är nog upp till dig tjejen, ingen idé att bara klaga på något du lätt kan göra nåt åt själv!

det är drygt att flytta och jobbigt att hitta jobb&lgh.trust me. men för att säga det med glimten i ögat-stick bara!

jag kan bli så less på ja, mest unga tjejer som bara klagar på mora, mora som faktiskt är en så fin liten stad.. men som sagt, klaga inte på något du kan göra något åt! hoppas det löser sig,för någon som klagar vill ingen vara med...

2009-06-10 @ 18:05:57
Jag heter: Faile

I feel the same.. jag var till Stockholm i lördags och efter det är jag helt utflippad. jag vill inte bo i Skinnskatteberg!!!! waaaaaaaaaaah!

2009-06-12 @ 10:23:44
URL: http://faile.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0