Oh my god!

Det har hänt massor med saker på fyllan som jag inte ens vill ta upp egentligen. :O Jag har strulat med en annan kille och det kändes inte bra alls egentligen. O.o Men det hände iallafall. Jag och syster har festat och vad jag har SAKNAT DET! <3
Det kommer upp bilder sen när dyster har skickat bilderna till min telefon. Dom är jättefina. :D

Allting känns knas just nu ooch vad det är om vill jag definitivt inte skriva ner i bloggen. Sorry Kiwi, men det ärr fööör privat.

Nej nu ska jag fixa till lite här hemma innan Alex kommer på besök. :)
Hoppas att ni hade en fin och trevlig midsommar.

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0