Time for a solution.

Nu sitter jag på Communicare och väntar på att det ska komma mer folk hit. Annars kommer det inte bli något roligt möte. O.o Jag har nu pratat med Pelle angående min frånvaro, jag ska skriva dagboken så att vi kan fixa så att jag inte har frånvaro på varenda dag. Närvaro är 100 gånger bättre. Min ekonomisituation blir ju inte den bästa om min soc får reda på att jag inte har varit här. Men grejen är den att jag är inne i en depression just nu och panikångestattacker är både till frukost, lunch och kvällsmat just nu. Jag äter dåligt, sover dåligt. Vet inte vad jag ska ta mig till egentligen, men men. Jag får la leva med det. Psykolog är inte ens att tala om, det är åt helvete för dyrt.

Any thoughts?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Faile

jag använder min syster som psykolog som tur är xD För min hjärna är helt muppad ibland.

2009-06-12 @ 10:22:17
URL: http://faile.blogg.se/
Jag heter: Sandra

i think that du borde komma hit ikväll och vara lite social. det var väl typ det jag skrev i smset igår, fick ditt svar precis när jag somnat så jag orkade inte dra igång datorn igen :P

(och nu såg jag att du skickat ett till sms vid 6-tiden. det måste jag ha "läst" i sömnen för det har jag inget minne av fastän det är öppnat.)



jag ringer dej sen när jag kommit hem från myskot typ. vid två-tre nån gång. ^^

2009-06-12 @ 12:24:39
Jag heter: Kiwi

Om du går på Soc så kan du få psykolog betalad av dem så länge du stämplar det på högkostnadskort.. Värt ett försök.. Samt att det kostar cirkus 80 per besök.. Så det är inte mördande dyrt...

2009-06-12 @ 12:43:13
URL: http://kimkiwi.bloggagratis.se
Jag heter: Maria

Kolla med soc om de betalar sjukhusräkningar åt dig. det kostar max 900 per år sen får du frikort. De brukar vara mån att betala för psykiatriskt stöd. Om det är ett led i att du blir självförsörjande kan ju soc tycka att det värt pengarna.

2009-06-12 @ 15:33:38
Jag heter: Micka

Jasså så du kom dit iaf, trodde faktiskt inte att du skulle komma upp, själv vaknade jag 15:44 ! :O

Fan va irriterad jag blev på mej själv för det !

Men på måndag då MÅSTE jag dit alltså. Tänker som du, NÄRVARO.

Gumman då, hoppas att du mår bättre snart. Vill inte att det ska vara såhär :/ . Finns här för dej, det vet du ! Älskar dej <3

PUSS ! <3

2009-06-12 @ 18:20:17
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0