You guys must hate me.

Jag har inte skrivit på länge nu, har inte haft någon energi till det, men ett litet inlägg kan jag iallafall bjuda på. :)

Jag känner mig instängd i lägenheten, känns nästan som att jag kvävs. Det är för litet helt enkelt, jag försöker hålla mig hemifrån så mycket som möjligt, men det är inte lätt det heller när man känner sig ovälkommen överallt.

Min syster är fortfarande kvar i Mora iallafall. Syster du är bäst!
Lillasyster skulle inte klara sig utan dig. Jag älskar dig. <3

Jag har gått upp 15 kg sen jag flyttade från sthlm, jag mår verkligen inte bra av det. Jag tänker tanken att jag ska ut och röra på mig varje dag, men energin finns inte. Det är precis som att lägenheten suger ur mig all energi. Jag förstår inte hur. Någon som har varit med om något liknande? Berätta för mig hur ni gjorde för att få tillbaka energin då. Vore väldigt tacksam för det. :)

NU blir det Charmed och sen förhoppningsvis försöka sova. Det är inte kul att vara vaken i 50 timmar i sträck.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Faile

Jag blir VÄLDIGT ofta nere och deprimerad men jag vet inte riktigt hur jag kan hjälpa dig :-/ jag brukar bara försöka sysselsätta mig själv med pyssel, filmer, spel, folk osv och helt plötsligt en dag är depressionen borta ^__^ kram

2009-06-29 @ 21:41:17
URL: http://faile.blogg.se/
Jag heter: marie Matsson

Alla tjejer klagar nu över att dom gått upp i vikt,:P Men se som så du är inte ensam om de babe å nog inte ensam att må dåligt över det. Jag har gått upp 30kg. Och att gå från under viktigt till överviktig är inge kul jag vet.

2009-06-29 @ 22:25:03
Jag heter: Sandra

dendär Faile verkar vara lite puckad som säger att en depression går över bara sådär.



du får verkligen ta dej själv i örat och gå promenader eller något. hitta på saker att göra, säg till dej själv att om du går en timme så får du äta glass efteråt. ;D

eller så kör vi den gamla idén, att jag springer framför med glasspaketet....... bara du börjar röra på dej så kommer du orka med så mycket annat också.

bara du kommer igång med t.ex. kvällspromenader eller något så går resten av sej självt, det känns totalt omöjligt innan man kommit igång, men det gååår.

nästa vecka ska vi ju träffas, så då får vi hitta på någonting kul! :D



PUSSKRAM!

2009-06-29 @ 22:42:32
Jag heter: sara

gullefia :d smsa mej jag är också ensam mycket men jobbar rätt så hårt just nu men smsa iallafall så kan vi gå ut på en promenix (inte träna) utan prata å umgps lite <3

2009-06-30 @ 00:06:50
URL: http://saramalmandersson.blogspot.com
Jag heter: Li

Du vet att du alltid kan komma hit! Om du vill kan vi ut och gå tillsammans:)

2009-06-30 @ 00:07:18
Jag heter: Em.

Satt ju & åt på samma pizzeria som er. Bordet bakom.. :/

2009-06-30 @ 11:30:23
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0