Before i forget..

Innan klockan hinner bli 12 så måste jag bara säga GRATTIS MORMOR! igen.. :p  
Idag fyller hon nämligen 95 år! :D Och hon springer om mig när vi är ute och går. 
Vi har pratat hemligheter idag också. ;) Jag älskar min mormor. <3

Jag och min älskade mormor. <3



Btw, ni ville se tatueringen också. :p Här kommer en bild på den. ^^
Jag har ju en Triquetra i nacken också,
men det här är en annan version av den eller hur jag nu ska förklara det. :p
Jättenöjd med den iallafall. Nu har jag 5 st tatueringar. :D


Och slutligen så måste jag får skryta med att jag har världens
bästa pojkvän som ställer upp i ur och i skur.
Jag älskar dig så att mitt hjärta svider Markus. Jag är din föralltid. <3



Och sist men absolut inte minst, har vi den andra mannen i mitt liv, min älskade katt Lakrits.
Utan dig hade inte jag funnits idag. Du gav mig ny livsglädje.
Matte älskar sin Terroristpälsboll. <3



Vännerna, ni är så många men det kommer ett inlägg om er också inom en snart framtid. ^^
Stay tuned darlings. :)


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

naaw du är världens sötaste gumman ^^, <3 och grattis till gammel svärmor (aka ståltanten) :D

2009-03-12 @ 14:49:01
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Micka

naaaaajs :D <3

2009-03-12 @ 21:36:01
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0