Overslept.

Ska egentligen vara på Job College nu, men har försovit mig. Alltså idag skulle jag ändå sitta där borta och kolla jobb via webben. Varför inte göra det här hemma? Sitter och äter frukost i lugn och ro för tillfället. Det känns rogivande. Kan ni tänka er att Rosie kan göra något utan att stressa? haha

Nej nu ska jag ta en dusch, ska iväg och kolla på lägenheten idag. :D

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Bra de, man kan inte stressa heela tiden ;)

Föresten, ska du ha inflyttningsfest sen vill jag gärna komma ^^

Kramar

2009-03-23 @ 11:06:41
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Markus

snaaart ska vi bort kolla på den :D <3

2009-03-23 @ 13:19:40






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0