Rosie the babylover. ;)

Idag har jag gosat med världens gulligaste baby. :) Eller ja, hon är bara 1 ½ men ändå. :p Först när vi kom dit så var hon verkligen JÄTTEBLYG! Men SEN så skulle hon sitta i mitt knä, leka med mina dragkedjor och jag skulle ,äsa bok för henne. :) Ååååh vad jag vill ha en egen bäbut. :( Lägenhet är fixat, det är bara jobb som fattas, men om jag hittar ett jobb som kommunikatör här i Mora eller i Orsa så är biffen kirrad. :p Håll tummarna för mig. ;)

Neej nu ska jag vara social med Erika och Daniel. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: nina

Hehe ja de va en liiten snutt vi hann ses :P

Har tyvärr fullt upp resten av den här veckan,

men nästa vecka har jag bara skola på torsdagen, sen inget mer planerat. Så kan du nån dag då?

kram kram

2009-03-26 @ 09:37:42
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Markus

Exakt ;) <3<3

2009-03-26 @ 16:11:30
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0