Stupid! >.<

Jag ringde morsan och frågade om hon kunde komma förbi här med 20 kr kl 12 så jag kan köpa en macka till lunch. Mamma sa ja och sa att hon komma förbi här med pengar. Yes! Jag ringde till Brofästet och beställde en macka till klockan 12. Mamma ringde mig för ca 2 minuter sen och säger att hon har köpt en macka¨åt mig. Det är ju juste mot dom jag har beställt mackan av. >.< Men men får la ta den imorgon istället.

Nu överreagerade jag men jag ville bara skriva av mig.

Nu ska jag ut och röka!


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: taant

haha.. ja de e typiskt din mamma.. lol <3<3<3

2009-03-02 @ 11:22:58
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0