You can't buy love.

Ibland känns det som att mamma vill köpa min kärlek. Det känns verkligen inte bra! Imorse var jag ledsen och grinig, då kom hon med en kommentar som gjorde att jag exploderade. Allting gick ut över mamma. Hon sa att jag alrdig hjälper till och att jag inte betalar någonting här hemma. Det är inte så jävla konstigt när man inte har några pengar. Jag känner mig bara som en börda för henne Vi bråkar i stort sett varje dag..
Jag har kollat på Kyle XY i flera timmar nu, för att få tankarna på något annat.  För en stund sen kom hon in hit (utan att knacka så jag blev livrädd och skrek rakt ut). Hon frågade om jag ville ha något från affären. Jag sa bara "jag vill inte ha något som du har betalat, jag är ändå en sån stor börda för dig". Då gick hon härifrån. Jag vill flytta in i lägenheten nu! Orkar inte med mera drama!

Ni behöver inte läsa bloggen. Nuförtiden så klagar jag bara.. Men vad ska jag annara göra? Mår man dåligt så ska man inte hålla det inne. I've learned that, the hard way.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Nu är det inte långt kvar tills vi får flytta :D då får vi vara ifred :D <3

2009-03-22 @ 15:52:52
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: jutta

been there done that men är ju bara nån vecka kvar det blir bättre då när du kan glida dit spontant o hälsa på så blir ni båda gladare än ni ska tvingas va i samma hus när båda har pms o stör sej på varann

2009-03-22 @ 17:27:35
Jag heter: Jojj!

Man får klaga och må dåligt. Det är inget som är fel i det. Man får försöka glädjas åt det som faktiskt fungerar, och tro mig, det är inte lätt. Men du vet vart jag finns om du behöver mig! <3

2009-03-22 @ 18:50:11
Jag heter: Nina

Usch det är jobbigt med föräldrar ibland :S

Skönt att du snart får flytta :D

Kram

2009-03-22 @ 19:14:39
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0