It's like, it doesn't matter to me anymore.

Just nu har jag en depp natt. Har legat och pratat med Markus och Micka, men känner mig bara som en börda. Jag tror att bådatvå har somnat nu. Såå nu sitter jag här och bara vill slå sönder något eller mig själv for that matter. Jag vet att jag ska ge fan att skriva i bloggen när jag är deppig, det slutar med att jag är den där "emo-tjejen". Men det är jag inte. Jag är glad för det mesta. (på utsidan) Men allting kommer ut lite då och då. Så är det ioförsig för alla människor. Aja, skit samma. Nu ska jag inte tråka ut er med det.

Jag är förvirrad och paranoid som fan. Vet inte om jag ska vara det i onödan eller inte.

Vill någon ge mig svar? 

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

gumman dåå !! <3

Finns här för dej & det vet du <3 föralltid <3

tjatiga jag känner mej dum som inte har så

mycket att säga.. för jag vet inte vad jag ska säga.. :/. Men jag finns här för dej & jag älskar dej <3 Pussar & kramar i massor <3

2009-05-29 @ 05:10:06
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Markus

Att vara en börda är du ljusår ifrån, och någon emotjej är du absolut inte, inte ens i närheten.

Att slå sönder något dämpa smärtorna och får en att må bättre, självklart. Men att ha sönder något är onödigt, du får ju slå på mig istället vet du hehe :P

Bloggen kan du skriva av dig på, det är ett bra sätt att få ur sig allt på, där får du svar.

Du vet att du kan snacka med mig också, var inte rädd för att prata om vad-som-helst, det vet du.

Du är stark och klarar allt. <3

2009-05-29 @ 05:17:06
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0