The fire.

Det har brunnit i huset intill mitt imorse. Jag vaknade för typ en halvtimme sen, så jag har inte märkt någonting.
Hade 6 missade samtal på mobilen och 4 nya sms när jag vaknade. Men jag vill bara att ni ska veta att jag lever och inget har hänt mig. :)


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Vilken tur :) Blev lite orolig där när jag inte fick svar på mitt sms först :P

Puss&Kram

2009-05-31 @ 14:26:55
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Markus

Ja fyfan vad nojjig jag vart när jag såg huset :( uuuuuff inte kuuuul :'(

2009-05-31 @ 22:55:22
Jag heter: Markus

Skriver en ny kommentar.



Vart skit skrajj när mårten ringde och frågade vem sim hade dött av branden på tuvan, och när man åkte förbi på bron och såg att alla brandbilar stog brevid ditt hus, det skrämde skiten ur mig kan jag säga.

Sen när man kom in på parkeringen och var så sjukt nojjig så det såg ut som det var ditt hus som brann :S fyfan den känslan går inte att beskriva :S

Men saaatan vilken lättnade när jag kom på att det var fel byggnad jag kollade på och såg att din byggnad fortfarande stog kvar med tak :P, men att du inte vaknade av allt liv fattar jag inte haha XD

Nej nu ska jag sova ^^ goodnight, sleep tight! hugging you

2009-05-31 @ 23:05:10
Jag heter: Micka

Nej fy faan va rädda vi blev imorse när vi kom att tänka på dej <3

Jävla skit det ska vara..! Tråkigt :(



Älskar dej gumman min <3

2009-06-01 @ 01:37:10
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0