I miss my boyfriend!

Fy fan vad jag saknar Markus just nu. :( Jag har hånglat med Sandra Dee och Micka som en idioit, men ingen kan ersätta min älskade Markus. Vi ska snart till Ryssa och hälsa på Erik. Jag har faktiskt bara druckit öl ikväll, annars dricker jag massor med sprit, eller rom eller whiskey eller vad fan det är jag häller i mig. ;) Men nuäresomsåhärva: Jag ska sluta dricka sprit, för det slår slint i huvudet på mig helt! INTE BRA! Jag förstör så jävla mycket för andraoch mig själv för den dlen då. Så det är öl eller cider som gäller för mig, helst öl. Och bara för det så har Sandra Dee köpt massa öl åt oss. Tack gumman, du är bäst. <3 Nuäresomsåhärva! Nu ska vi ut och röka, men ni är jättesöta som läser det här. :p Glöm inte att kommentera! 

Bilder kommer imöra! :D Tuttbilder ofh GREJER!  

PUSS på alla sötnisar, jag älskar dig MArkus, jag är så jävla lycklig med dig sötnos så du anar inte. <3


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: RAGNHILD.

klockren natt alltså, önskar jag kom ihåg lite mer bara. O.o

2009-11-29 @ 15:25:39
URL: http://roosiee.blogg.se/
Jag heter: erika

great..! Kul att folk hör av sig när de händer nått.

2009-12-01 @ 00:17:10
Jag heter: Emma

det kommer ju inga tuttbilder ;P hehe

2009-12-10 @ 14:43:36
URL: http://silentfuture.bloggspace.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0