See that wasn't so awkward.

Jag träffade Markus och Nelsson för en stund sen, det kändes faktiskt inte så konstigt som jag trodde. :D Victory!
Härligt att jag slipper må dåligt över det nu, visst det känns men jag står iallafall inte och gråter, har inte gråtit sen i lördags. :)

Nu pratar jag med min älskade syster yster i telefonen, fy FAN vad jag saknar henne. :(

Vad gör ni ikväll? :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Sune...the girl

Jasså gör du det? Vart kan det vara nånstans ifrån då? Inte från Snyggast.nu iallafall det vet jag garanterat s.

2009-11-15 @ 20:35:43
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Jag heter: Nina

Ååh, tack för den snälla kommentaren! Nu kommer jag ju av mig mitt i allt bittert här ju.. s

2009-11-15 @ 21:14:17
Jag heter: Anonym

Du är utmanad i min blogg :)

Klicka på länken!



http://emelieaspelin.blogg.se/2009/november/mitt-skrivbord-utmaning.html#comment

2009-11-15 @ 21:32:31






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0