Tattoo nr 6, done!

Jajjamen nu är tatuering nummer 6 gjord! Det kommer bild på den så fort jag får vara i min lägenhet igen, dom håller ju som sagt på att tapetserar om hos mig, såå jag bor hos morsan atm UTAN dator! Jag kommer helt jävla seriöst att DÖ! Får la se hur det går med att sova där i natt, jag kommer säkerligen gå hem till lägenheten mitt i natten och sova, min rygg kommer hata mig. :O

Aja, men nu ska jag leta iller med Adde och Sagah, Kira är borta nämligen. :/


Hääär kommer bilden på mitt söta hjärta!
Den ska se ut som den gör,
det är så jag vill ha den. :) Vad tycks?





Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

Purty

2009-11-03 @ 18:58:29
Jag heter: Anonwarrior

Purty

2009-11-03 @ 18:59:46
Jag heter: Tina

Jättefin! :)

2009-11-04 @ 08:33:37
URL: http://www.fejdan,com
Jag heter: Micka

Jag tycker att den är naaaaaajjs :D !



PUSS! <3

2009-11-04 @ 19:35:54
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0