Audio SUCKS!

 

Ni får lov att höja ordentligt för att kunna höra det här, det är fel på ljudet i telefonen så.

Jag MÅSTE skaffa mig en digitalkamera. O.o


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: ღ Sabine

ååh tack för din kommentar :D vad glad jag blir!!

jo detär html-koder i vaaarje inlägg..

jag började med det för att det var kul :P och nu kan jag inte sluta haha

2009-10-27 @ 16:04:48
URL: http://enibas.blogg.se/
Jag heter: Anonym

"jag har inga pengar och kylskåpet är tomt, snyft!"



"VETTNI JAG SKA TATUERA MIG 1 NOVEMBER!!"



......omg

2009-10-27 @ 17:35:00
Jag heter: Josef

Min bärbar datorhögtalare är för dåliga! :( Jag ser också fram emot filmen alltså :d

2009-10-27 @ 19:42:26
URL: http://noiretcouleur.blogg.se/
Jag heter: Anonym

omg, är du helt blåst? du verkar oroa dig mer om att ha en digitalkamera än att ha mat och så ska du dessutom tattuera dig? Det är nog det dummaste jag hört. Hur resonerar du egentligen? Du säger att du vill kunna betala räkningar och sådant, då ska man väl ändå inte gå och lägga alla pengar på nöje? Herregud... hoppas verkligen att soc inte ger dig några pengar.

2009-10-27 @ 22:00:50






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0