Early in the morning, she wakes up.

Jag vaknade idag kl 05:32 och kunde fanimig inte somna om, så det var bara att gå upp. Markus vaknade till och frågade vad klockan var, jag sa bara somna om du vännen, det är för tidigt. Något som är ganska komiskt är det att när jag bodde hör förut så var jag alltid den som vaknade sist, idag var jag först upp. Mohahahahaha. ;)

Markus mamma ska färga håret på mig idag, tack för det. :D

Neej nu blir det fukost och sen försöka skrämma liv i Markus. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: E ☆ Aspelin

Jag kopierade ett H & klistrade in :)

2009-10-31 @ 15:16:35
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Jag heter: monosh

sv. haha jo det har du rätt i! nu är jag inte lagd åt det hållet, men hon va en riktigt cool tjej så vänskap är väl kanske inte så farligt nej :)

2009-10-31 @ 16:27:19
URL: http://monosh.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0