Fantasy? GONE! But i feel pretty good about myself.

Vart köper jag en billig databänk? Min lägenhet ser ut som ett helvete! Inredd av en blind person ser det ut som. >.< Städat är det inte heller, orkar inte! Får inte plats! Har sovit igår natt hela dagen igår. Nu kan jag verkligen inte sova! >.< 05:20 står det på klockan. FUCK! Jag vill kunna sova själv, lättare sagt än gjort! What to do? Men bara så att ni vet så är mår jag bättre än vad jag har gjort på länge! :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: ejon

Ikea ;)

2009-10-13 @ 14:40:21
URL: http://www.luris.nu
Jag heter: Ammie

du kan få köpa mitt hörndatabord med sånt där över hylla på?? :p e en ganska stor repa på själva bordet men annars är det som nytt, över hyllan är inte ens använd!



så kom med prisförslag :p



2009-10-13 @ 22:03:36
URL: http://ammiecool.webblogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0