Hangover shelter.

Det är precis vad min lägenhet är just nu. Markus är edlös och bara sitter och dricker och lyssnar på musik, Sagah och Adde ligger i sängen och typ dör, Jutta ligger i soffan och läser en bok, så är är det lugnt än så länge. :p Vi ska la dricka ikväll också, alkoholen är köpt! :D Neeej nu ska jag vara social med folket. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: bara en fråga.

hur har du råd med alkohol varje helg men inte med mat ibland?det verkar ju vara så tajt med pengarna.. jag bara undrar,inget du behöver svara på nånstans.Trevlig helg,svep o svälj?

2009-10-17 @ 21:05:33
Jag heter: E ☆ Aspelin

Måste bara yttra mig till den som kommenterat tidigare.



Till "bara en fråga";

Ibland prioriterar man annat än mat när man inte mår bra. Tänk efter innan du öppnar käften!

2009-10-18 @ 20:15:15
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Jag heter: E ☆ Aspelin

Självklart Rosie, jag vet hur du mår ibland & då behöver man stöttas :) Folk är snabba på att öppna käften utan att ens veta varför :) Hoppas vi ses snart! :D

2009-10-19 @ 10:21:20
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0