Kära lilla anonym.

Jag oroar mig inte över en digitalkamera, klart att maten går först! Det är inte jag som ska betala tatueringen, det är en present från en väldigt betydelsefull person i mitt liv. Jag har en ganska säker aning om vem du är redan så du kan ju lika gärna skriva ut ditt namn, det verkar inte som att du vågar stå för det du skriver med tanke på att du inte vågar skriva ut ditt namn. Jag ska inte behöva förklara mig över det här egentligen, men om det är fler som tänker döma mig, så varsågoda, här har ni iallafall fått en förklaring. Och om det är nåt ni tänker döma mig över eller fråga mig, så varsågoda. Det är antingen bara att ringa eller skicka ett sms, eller skriva en kommentar eller skriva på msn.

Puss på nosen.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: marie matsson

Antar att de e sandra

2009-10-28 @ 12:21:46
Jag heter: Sandra

ah självklart Marie, jag skriver två anonyma kommentarer om dagen. :) seriöst..........go fuck yourself.

2009-10-28 @ 21:03:46
Jag heter: Emma

Kan DU nu som lägger 2 anonoyma kommentarer ge fan i doris ? Va e ditt problem ? Kan hon få tattuera sig om hon vill ? Eller köpa digital kamre om hon nu vill de ist för mat !?!?! Man väljer själv vad man lägger pengarna på. du vet inte om hon har ropat in en digi på tradera för 50 kr och har 150 kr till mat de vet inte du ! MEN DE VET JAG MOHAHHAHHAHAHA Så lägg ner snacket stå up för vem fan du e ist ! Om du undrár så e jag västerås gudina SÅ FUCK YOUR SELF ! Btw Emma va Namnet !

2009-10-29 @ 01:27:25






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0