Not until tuesday.

Skuttade upp till lägenheten idag, dom är inte klara på långa vägar där kan jag säga, tisdag med andra ord. :O Såå, jag bor på Sollerön hos Markus över helgen. Tack för det Markus, du är en ängel. <3

Hmm, vad händer mer idag då? Har precis duschat, så är en människa igen. ;) Iwe kommer hem från sjukhuset idag, skickar iväg en tanke till dig. Hoppas att du mår bra efter operationen. Kram på dig. :)

Denise, tack för att jag fick vara hos dig dom här tre dagarna, helt underbart att få komma hemifrån! Jag älskar dig gumman. <3

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, det kanske kommer ett till inlägg senare,
slänger iallafall in en bild för här vet jag att det finns bilder. (sitter vid Markus dator). ;)
Den här bilden är från förra vintern, någon gång i början på november,
så den är ganska så exakt ett år gammal. Faan vad fint mitt hår var där. :/

VILL HA DET SÅ IGEN IGEN!




Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Skona Mig

Hej!



Vill tipsa om er om bästa shoppen wwww.skonamig.se

Ps. Vi har en tävling nu där man kan vinna ett par snygga skor!

http://skonamig.blogg.se/2009/october/tavling-time.html#comment

2009-10-30 @ 14:02:02
URL: http://skonamig.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0