Sleeping beauty, or not.

Runt 17 somnade jag första gången, blev väckt av mobilen runt 19, efter det somnade jag om igen för att vakna igen exakt kl 03:30 precis som igår natt. Undrar hur det blir natten som kommer. Btw, kommer förmodligen inte få några pengar av soc den här gången. This SUCKS! Inte får jag gå kvar på Communicare heller för soc. Jag måste hitta "något annat". Det finns ingenting annat! ÅÅÅÅÅÅH! Kill me now!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

bullshit, finns hur mycket som helst att välja på. du är bara så jävla lat och kräsen!

2009-10-27 @ 07:34:26
Jag heter: Vinnarskalle

Håller med,det är bara att tro på sig själv,se bra ut,gå in med ett självförtroende och ett ärligt leende!räkna med tio nej och kanske ett ja sen.

2009-10-27 @ 12:34:49






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0