B to the O to the R to the E to the D!

Jag vet inte vad jag ska göra eller skriva, borde kanske sova med tanke på att jag ska upp kl 7. Men jag känner mest för att hitta på nåt bus, vad vet jag inte än. Någon som har nåt förslag? Nåt jg verkligen vll göra är att bara sitta och fläska mat, chips, godis och allt sånt som man inte borde äta. Vet ni varför jag vill göra det? Jo för att jag KAN! Sitter ju hemma hos pappa! Här finns det massor med mat och godis och grejer. Men jag borde inte äta, får la vänta till frukosten som kommer vara allt annat än pigg. haha.

Igår var jag och Andreas ute och gick, det kändes som att vi gick runt hela Mora, men det gjorde vi inte. Det kändes så skönt att bara få koma ut ur lägenheten ett tag och känna att man bara levde! Wunderbaaaar. Måste göras om flera gånger nu när ja mår såhär bra av det. :D JO! Måste påpeka en sak till! Det är helt underbart att få sitta vid en laptop, det är så enkelt att skriva, inget krångel, eller jo, en knapp sitter fel, men det går fan att vänja sig vid. :p Får se om Baffel kunde fixa min laptop. Då blir Rosie massa jättelycklig. :D

Nu kanske jag borde gå upp till övervåningen och få lite sömn, men lycka till för mig att somna. HAHA Dagens skämt igen. Det är fan jobbigt att man ska behöva ha någon brevid sig för att somna. Fr helt enkelt hoppas på att Ozzy vill det. ^^

Såhär ser jag ut just nu..


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Em

Men PH kan jag med! Om jag berättar på ett ungefär hur jag vill ha det dessutom har du fin blogg själv! :D

2009-09-25 @ 01:33:24
URL: http://lillyflorence.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0