Exhausted.

Seriöst nu orkar inte jag längre. Knas knas knas. Jag ska sluta helt. Har funderat ett tag på att ta bort min blogg, min bdb, msn, telefon. För att slippa vara så jävla opersonliga mot folk. Nuförtiden så kan man prata på msn, telefon, chatta på facebook, and so on. Tänk på den tiden då det inte fanns några telefoner och datorer. Då PRATADE folk fortfarande med varandra. Ville man ha reda på något så FRÅGADE man personen i fråga face to face.

Nu måste ni tro att jag har tappat stinget helt, och guess what, det har jag också. Jag fungerar inte utan honom. Men jag försöker och misslyckas, försöker, misslyckas, försöker, misslyckas. Klantar mig bara mer och mer, för i helvete Rosie varför kan du inte bara hålla din jävla KÄFT någon gång?


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Jag håller med, förr var allt mer personligt,, nu sker allt via internet,, trist,, tycker mer om att prata med folk i verkligheten. n

2009-09-09 @ 10:20:12
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0