Helping people feels good.

Idag har jag hjälpt Micka med hennes bloggdesign och hennes syster Sandra med hennes. :p Jag är långtifrån klar med dom! Har bara noll inspiration för tillfället. :O Vill ju fixa min också, men vet inte hur jag vill ha det. Hade jag kunnat med photoshop och haft en tillräckligt snabb dator för det så hade jag kunnat fixa ALLT själv, men det går som sagt inte. FAN! Aja, så kan det vara. :p

Fagersta till helgen, bara få komma ifrån Mora är som en stooor frihet för mig. Tack Bjööörnen för att jag kan komma ner. <3
Ska med Micka, hennes syster och deras pappa ner, dom ska liksom ändå till Västerås så då är det bara för dom att slänga av mig i Fagersta. :D Danke shön! <3

Jag saknar dig så innihelvete jävla mycket, det här är verkligen inte lätt, men men det måste vara såhär ett tag, och jag hoppas på det bästa. Som sagt, man vet ju aldrig vad framtiden utvisar. :)

Nuuu blir det Charmed eller kanske Ghost Whisperer, eller Kyle XY eller vad det nu kan bli. Fast först! Prata klart med Micka. ^^



En bild på mig och Micka från igår. Kvaliten suger getpung och det är mörkt,
men jag skaaa köpa en digitalkamera när jag får jobb.



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Yeaaaaaaaash ! :D

Ska bli kul att ha någon mer att prata med på vägen ner (:



Love You My Friend. <3



PUSS!

2009-09-11 @ 14:01:33
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0