I really felt like a princess.

...exakta känslan för att beskriva min helg i Fagersta. :D

På fredagen var jag redlös, men hade sååå kul med Bjööörnen, Joss Johan, Tilda och Mangan. Jag har äntligen fått sova ordentligt. Som ni kanske vet inte ni som inte vet så sover inte jag bra hemma. Det skulle vara om någon sover hos mig eller om jag sover borta. Nu var det många "sover" i en mening, men skit samma. Rosie mår bra! :D

Resan ner och hem var ju ALLT annat än tråkig kan jag säga. haha Micka och Sandra ni är bäst. <3 Tack för att jag fick åka med er ner. Tacka pappa Kusén från mig med. :D

Neeej nu vettefaan vad jag och Micka ska göra, vi håller på och väntar på bilder från Andreas just nu. Micka vart sminkad som en mexikan. HAHAHAHA! Och jag som en töntig gubbe med glasögon. :p Det kommer upp bildre, promise. xD

Neeej nu vill nog Micka skriva ett blogginlägg också, sen blir det kanske film och sen slutligen sova.

JO! Tack Micka för att du sover här, det betyder GULD för mig. Jag älskar dig. <3

Här kommer bilderna från Andreas. ;)

Vi sminkade Micka till karl. haha, ögonbrynen är ju bara fööör sexiga. xD


Var meningen att jag skulle föreställa en gubbe med glasögon,
men det projektet gick åt helvete haha.


Här har vi sexy babes! ;)


Och häär har vi mästerfotografen aka mys. ;)


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: andreasen

heeeej.. jag är bäst på att ta kort:) nu är sämst på att se manliga ut:P men ta d inte negativt:p

2009-09-14 @ 03:48:54
URL: http://minakulor.blogg.se/
Jag heter: Määääkkaa !

Naaaaw, ja d var väll inte den tråkigaste turen iaf :D .

Älskar dej med gumman min . <3

2009-09-14 @ 16:41:51
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Micka

HAHAHAHAHAHHAAHHAHA !! xD SÅ JÄÄÄVLA SEXIGT :D !



<3

2009-09-16 @ 23:02:57
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0