Just get over it.

Alltså, om man ska försöka glömma en person som man älskar mest utav allt i hela världen, det är inte lätt, men försöka duger, right?

Jag har nyss sett Män som hatar kvinnor, det är tamigfan den bästa filmen jag har sett på läääänge. Den berättar en hel del om vad som pågår i världen nu. Jag fick inspiration att skriva det här inlägget.

För att jag ska lyckas glömma och komma över Markus så måste jag lämna den här staden till och börja med. Om jag vet att han finns ute på Ön så kan jag ta mig ut dit om jag vill det. Jag måste kunna åka långt bort så att jag inte har den möjligheten längre. Jag gör allt i min makt för att inte ringa, smsa eller skriva till honom på msn. Vi ska bryta kontakten ett tag för att vi ska kunna rädda vänskapen. Jag tycker att det är jättebra! Men det gör så förbannat ont att veta att jag inte kan höra av mig till honom. Det är inte lätt att låta bli att klicka upp hans msn-ruta. Det är inte lätt att höra folk prata om honom. Jag kan skriva en hel bok om det här egentligen, men ska inte det. Jag sitter här med mina cigaretter och coca cola och bara njuter av att jag kan skriva ner allt det här och få det ur mitt system på något sätt.

Jag har inte skrivit mycket i bloggen på sistonde, men det är för att jag inte vill skriva ner något jag senare kommer att ångra. Det som jag skriver/har skrivit nu kommer direkt från hjärtat. Jag vet att jag har klantat mig rejält, men som sagt det var inte bara mitt fel att allt blev som det blev. Hade jag kunnat så hade jag spolat tillbaka tiden, tyvärr så kan jag inte det, även om jag drömmer om det i stort sett varje natt. Av allting som har hänt så finns det ingenting som jag kan göra för att göra det ogjort. Det som har hänt, har hänt. MEN det jag bara vill säga är att jag kommer försöka ordna upp mitt liv, varje dag tänker jag den tanken, men antingen så kommer ångesten eller alla jävla tårar. Jag går knappt utanför dörren. Och gör jag det är det bara för att slippa lägenheten. Jag super varje helg för att dämpa ångesten. Jag började med alkoholen när cigaretterna inte hjälpte längre. Jag var nära på att bli alkoholist ett tag, men klarade mig undan det med nöd och näppe.


Communicare om ca 4 timmar, ska försöka gå dit iallafall.

Jag kanske ska skriva en bok, tror ni att det skulle kunna bli någonting av det jag skriver?

Jag hoppas bara att en dag kan jag sitta och skratta åt allting jag precis skrev.
Att allt ska ordna upp sig till det bättre, oavsett hur det blir med allting.


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: erika

Vet att de e jobbigt gummz.. Men du e välkommen upp till oss om du vill komma bort lite från lägnheten.. Gosa lite me Lakrits kanske.. :) puss

2009-09-07 @ 15:29:16
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Jag heter: erika

ja de e klart vi kan ha de.. Säg bara till när du vill komma. Kan när som helst. Puss

2009-09-08 @ 00:37:46
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Jag heter: Micka

Jag finns här för dej gumman. <3



PUSS!

2009-09-08 @ 00:56:56
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Nina

Vissa kan man aldrig glömma.. endel kärlekar sitter fast.. men man lyckas på nått vis gå vidare ändå. man har liksom inte så mycket val. puss

2009-09-09 @ 10:18:46
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0