No ideah!

Alltså seriöst jag vet inte om jag ska till Communicare imorgon eller inte. :s Ingen Micka får jag tag på heller. :(
Hmm, om det är NÅGON som BRUKAR vara på Communicare i Mora som kanske läser min blogg av någon konstig anledning, snälla berätta för mig om vi ska dit eller inte. Cause i have no fucking clue. O.o

Hmm, vad ska man skriva mer då? När jag kom hem idag så möttes jag upp av Markus. :D Ni anar inte hur glad jag blev bara jag såg honom. Efter en liten stund kom Buus och Marie också! Jag kunde inte få ett bättre välkomnande hem till Mora! Tack sötnosar. <3

Jag ska la lägga upp någon ny bild på mig, men nu börjar håret bli irriterande ljust igen. Hårfärgning nästa! Eller ja, man kan iallafall drömma lite smått? *ser söt ut* Måste köpa shampoo och balsam och grejer imorgon också. Ska se om någon vänlig eller kanske ovänlig själ vill skjutsa upp mig på Ö&B, där är det billigt och bra. :D Ööööj! Då kan jag ju passa på att köpa HELA champinjoner! Köttfärssås imorgon med andra ord!

*paus för att tända en cigg*

Jag har hittat en blogg som jag bara inte kan sluta läsa! Den hittar ni HÄR! Jag personligen är en sucker för mammabloggar, jag tänker på barn ganska ofta nuförtiden. Jag har tillochmed kommit på namn på vad mina ungar ska heta! Besatt? Maybe, you decide.

Sömnproblemen har inte blivit bättre heller. Vad ska jag göra? Dricka thé? Varm mjölk? Läsa en bok? Ut och springa/gå? Hjälp mig att komma på ett sätt, för piller vill jag inte ta. >.<

Nu blir det mera Charmed och förhoppningsvis lite sömn.

Just ja! Här kommer bilden också, det var när jag och pappa var påväg ner till syster.
Jag kände mig allt annat än snygg den dagen, men va fan, enjoy while it lasts. :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Jonas

Fin bild ffs :)

2009-09-28 @ 02:03:08
Jag heter: Micka

Nope inget communicare var det idag.

Onsdag & fredag denna vecka ! (:



PUSS! <3

2009-09-28 @ 14:34:26
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Tina

Såhär ska du göra när du försöker somna, ett mantra: Välj fem konsonanter, tex B, K, L, T, Q. Sen slänger du om dem i olika ordningar i huvudet... "K, B, L, T, Q".. och fortsätt att kasta om så slappnar du automatiskt om. Hjärnan blir så trött att du somnar. :o) har alltid funkat för mig, till och med när jag brukade uppiggande droger.



Puss!

2009-09-28 @ 18:26:27
URL: http://www.fejdan.com
Jag heter: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Men tack! Vad glad jag blev. Haha, ja det var en dag jag sent kommer glömma ;)

Kram på dig

2009-09-29 @ 22:34:47
URL: http://theans.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0