The force is not here..

Fråga inte varför jag skrev den rubriken haha. Svensson skrev den precis till mig och jag har ingen som helst fantasi atm så det får bli den rubriken. haha. Vad fan ska man göra? Jag är uttråkad. Micka har skrivit typ 5 inlägg idag bara.

Btw! Jag kan ju passa på att gratta Emma på hennes dag idag. :D
GRATTIS GUMMAN PÅ 20årsdagen! Hoppas att du kommer få kul och massor med presenter. :)
Du får la gå på bolaget åt mig när jag får pengar, haha. ;)
Puss på dig snygging. <3

 

Hmm, vad ska göras nu då? Borde diska och greja, men orkar fan inte. :O Sen är jag hungrig, men orkar inte laga mat heller. Det är ju ingen idée att be Svensson laga till nåt. :p Men vet inte vad jag ska äta heller. Hmm, dagens i-landproblem. haha  Neej nu blir det till att tjöta med folket på msn. :p Blir kanske ett till inlägg senare om ni har tur. ^^

 

PUSS


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Jaa jag är duktig jag :D !



PUSS! <3

2009-09-17 @ 02:25:32
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Emma

Tackar ;D

Klart jag gör det, så kan vi supa ilag sen! :D

2009-09-21 @ 20:36:06
URL: http://silentfuture.bloggspace.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0