Wish me luck.

Ska till soc om ett tag, jag längtar definitivt inte. Jag HOPPAS verkligen på att jag får pengar. Hur ska jag annars klara mig? Jag vill liksom betala tillbaka alla skulder jag har. Det är INTE kul att vara skyldig folk pengar. Speciellt inte om man heter Rosie. Shit alltså, jag är tvärdöd, somnade inte förrän runt 9 imorse. Känns som att sängen rör på sig och att den kallar på mig och ber mig sova mer... DUMMA SÄNG! O.o

Aja catch you later honey's!

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Erika

Inte kul alls.. Håller tummarna..!! Fast dom betalar ju inte privata skulder.. :P pöss

2009-09-04 @ 16:38:49
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0