I honestly don't know.

...vad jag ska skriva om. Mina kompisar säger åt mig att skriva, jag frågade Kiwi hur jag skulle göra. Hennes svar var bara: "Tänk inte, bara skriv, det är därför det är jättemycket text på mig blogg!" Det är ett tips jag tänker föra vidare till mina vänner som inte vad vad dom ska skriva om. :) Kiwi's tips är dom bästa! :) Tack gumman. <3
Sitter och funderar på vad jag ska äta för något idag, det finns köttfärs, men då måste jag bort och handla typ grädde eller creme fraiche, tänkte på något lätt idag, typ nudlar med ost och skinka? :) Sen ska jag mysa massor med min älskade Lillan. :)
Kollar man på den här bilden bevisar det bara hur viktigt det är att jag och Kiwi snart måste träffas! O.o
Hittade bilden på hennes bdb 15 mars 2008! FATTA DET! KIWI! DAGS ATT SKÄRPA OSS!
Saknar dig. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Kiwi

Finns tidigare bilder på oss, men ah. Funkar eller nått ;) haha

2010-04-05 @ 18:18:34
URL: http://stampy.blogg.se/
Jag heter: Rosie

Kiwi; Nope, det gör ju inte det. :(

2010-04-05 @ 18:23:20
URL: http://roosiee.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0