Aaaaaw ♥

Den som kommenterade mitt inlägg här under. Jag har festat sen i fredags för att för det första så har jag semester, för det andra så är det v 31 då är det alltid fest hela veckan med CCW och grejer. Då vill jag festa hela veckan. ;)

Dessutom, oavsett vad du tycker! Jag är en vuxen männidka, jag bestämmer själv hur mycket jag ska dricka och inte. ;)


PUSS på dig, du anonyme. ♥

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

Om du inte tål kritik så kanske du inte borde skriva något här, om du varje gång då en anonym skrivit gör ett HELT inlägg på den personen. Känner mig hur som helst ganska hedrad över de då du inte verkar ha något liv alls. Verkar inte som så i dina skrivna inlägg :) Plus att de inte va nå illa menat de jag kommentera förut, så du behöver ju inte bli sån för de. Vet tusen ungdommar som borde växa upp för deras beteedne är lika med noll som man hade då man gick i hlgstadiet-gymnasiet. Det är ett litet projekt jag fått i uppdrag att kolla hur vida vi utvecklats domhär åren när det gäller tal och beteende. Så som sagt. Inge illa menat.

2010-08-08 @ 11:13:51
Jag heter: Anonym

Semester? Du har ju inte ens ett jobb?

2010-08-09 @ 19:52:34






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0