Wonderful with a real PC!

Sitter hemma hos Erika och hennes mamma. Har lånat en dator här med ett underbart tangentbord och allt fungerar klockrent! ;) Min lilla mamma kommer snart och hämtar mig, då blir det hem, pussa på mina älsklingar, ge dom mat, pussa lite till på dom, sen äntligen få flytta in i duschen på obestämd tid. Haha.
Vad gör ni idag? Vet att jag är dålig på att uppdatera, dåligt med bilder är det också, men när jag har sparkat igång MIN dator igen så lovar jag att det blir massor med bilder och uppdateringar. :)
Jo förresten! Jag vart lite arg häromdagen och det gick SÅKLART ut över min stackars telefon, nu är displayen krossad, men man ser fortfarande en liten del av allt. Sååå om ni får för er att smsa mig eller dyl så ska ni veta att
  1. Jag har inga cash på luren!
  2. Jag får lov att gissa mig fram vad det står i smset.
  3. Skriv inga långa sms för då är det helt omöjligt att läsa!
  4. Om ni mot all förmodan ska smsa mig, fattar er kort, det räcker med en rad eller två. ;)
Nu ska jag plocka ihop mina grejer, pussa på katterna och hundarna och säga hejdå till min Tant! Skriver mer när jag har en bra dator till det!
Puss


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: alex

hahahaha! själv så sitter jag nu med en nokia från 2004 för jag råkade kasta min älskade mobil i betongväggen så att den gick av förra veckan! :D

2010-08-14 @ 14:30:49
Jag heter: M

Jag väntade på en tid på psykiatrin nedanför vårdcentralen i 3 månader. Plus att jag var på vårdcentralen några gånger och pratade ut om sakerna som kändes jobbigt. Nu väntar jag bara på en riktig ADHD utredning.



PUSS!

2010-08-15 @ 19:38:47
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0