Fucking wonderful!

November är ÄNTLIGEN slut!

Nu får allt julen komma snart, älskar julen med alla fina stjärnor, tomtar, troll, mat och familj. ♥

Jag vet att jag inte har skrivit blogg på evigheter, har bara blivit något inlägg via mobilen, men det vart ändå inte som jag ville att det skulle vara! >,< Aja, det är smällar man får ta när man inte kan ta hand om sin ekonomi. Får vackert ta tag i den biten, annars kommer detta ju inte gå nå vidare bra. ;)

In other news, så älskar jag mina råttor. (: ♥

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 13:50:10
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0