Back where i want to be!

Jag ska få komma tillbaka till Communicare! :D Jag trivdes ju bättre där än på Hi-Vision, kände att Communicare gav mig mer. Bytet gjorde mig bara nere och irriterad, liksom samma sak over and over again, inte kul!

Nu sitter jag hemma hos Sandra Dee, hon glor på TV och jag tänkte faktiskt slänga in ett blogginlägg! DUKTIGA JAG!

In other news så saknar jag mitt mysmonster.


Slänger in en bild från i somras på mig och Sandra Dee, tycker om den bilden grymt mycket. <3


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: RAGNHILD.

<3 :D

2010-02-04 @ 23:26:32
Jag heter: M

Sötnosar. :)

Grattis Rosie, är glad för din skull! :)

Synd att inte jag också fick gå kvar där nu då! Saknar faktiskt communicare och allt folk som går där. :/ men jag har sagt att jag ska komma och hälsa på er där! Och jag funderar på att ta med mej bullar :D haha x)!

2010-02-05 @ 08:46:25
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0