I dont even know where to begin.

...but here it is!

Jag funderar på om jag ska flytta tillbaka till Sthlm, jag mådde så jävla bra där! Kan staden relativt bra också och vet ungefär vart jag ska söka jobb! Det är bara en tanke än så länge, men vad skönt det skulle vara egentligen. *drömmer mig bort*

Sen jag flyttade tillbaka till Mora har jag gått upp 20kg och mitt sjäförtroende är nere på botten av olika anledningar, vill må bra med min kropp igen! Saknar den som den var. :(
Så länge jag bor kvar här kommer jag bara må dåligt och bli en rejäl alkoholist ill slut, det vill jag inte.

Men som sagt eller ja, skrivet, vi får se hur det blir, det är bara en tanke än så länge.

Tjing!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: RAGNHILD.

anledningen till att du mår som du mår i Mora och att du super så mycket är ju för att du inte har något annat att göra på dagarna. det är ju inte Mora i sej, vilket du får det att låta som. det kommer säkert bli en helt annan grej om du bara hittar ett jobb. men det är ju lättare sagt än gjort.. men känner du att sthlmsflyttande kommer få dej att må bättre och är 100% säker på det, så kör hårt! :)

2010-02-17 @ 00:23:18






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0