Snow & stuff!

Fy fan vilken jävla dag! Vaknade och hade ont i halsen. "Jippi" tänkte man liksom då. >.< Efter det frukost och massa halstabletter, efter det åkte vi ut med skotern. När vi kommer upp till Digerbergsskolan så kör vi fast, Sandra Dee's pappa kommer och tar loss oss, åker en bit till på en åker. Kör fast IGEN! Håhåjaja, sitter där och väntar på bättre tider efter ett par försök att komma loss. Skiter till slut i det och ringer efter skjuts. skjutsen kommer men Sandra envisas med att hon ska köra hem skotern själv, kör fast igen. Jag fick iallafall åka bil tillbaka till Sandra. Nu är vi äntligen hemma hos mig. :D LYCKLIG! <3

BTW! Sandra Dee's mamma klippte mig idag, så nu ser inte mitt hår så slitet ut längre. *nöjd*

Får se vad som händer ikväll, nåhot ska vi la kunna hitta på! Några förslag? :)

Btw, en bild på mig på skotern,
medans vi satt fast, jag ser ju väldigt road ut.

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0