The ordinary stuff.

Mycket knas på sista tiden, lägenhet, jobb, förhållandet.



Så, jag är singel igen. (fortfarande ingen idé att ragga är INTE intresserad!)


Det känns helt åt helvete, lägenheten är lika otrivsam som alltid, inga pengar, vet inte ens när jag kommer få pengar nästan gång. Det känns ju tryggt att veta. NOT! Ska snart lägga mig, fick ingen somn i natt och knappt någon på dagen heller,så ska ta igen lite, men först en cigg, borsta tänderna och sen krypa under täcket, dock ensam. :( Sen sätta igång någon film och förhoppningsvis somna, om inte annat så får jag väl ta en theralen eller två.




Nighty night.


Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0