For me, she's just like my baby.

Min älskade Lillan, Du var så trött i morse tittade knappt ut ur ditt hus, matte blir orolig för sin lilla tjej. Kände att tårarna brände bakom ögonlocken, jag vet att en dag kommer du vara borta, bara den tanken skär i mitt hjärta.

Nu myser du runt i min nacke och river upp den ganska ordentligt känns det som, jag kan inte göra så mycket annat än att le åt tanken att du finns här. Jag älskar dig Lillan. <3

Jag vet att jag har lagt upp den här bilden ganska nyligen, men hon är så söt på den. :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Torfredrikke

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-05 @ 20:57:50
URL: http://torfredrikke.blogbow.com






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0