In the beginning, it's hard for everyone.

Tankar som virvlar runt i huvudet är inte kul alla gånger. Jag vet heller inte vad jag saknar i mitt liv, den sista pusselbiten som kommer göra allt bra. Får se om jag får börja på utbildningen nu, ska på studiebesök i slutet av den här månaden! Körkortet är på g med! Nu tänker jag inte ha det liggande på hyllan längre, för jag vill känna mig fri, iallafall för 5 minuter. Var ute och körde igår och det var jättekul, vissa gånger vart jag för stressad, då vart det bara pannkaka av alltihop! Men efter en stund vart det bättre. :)

Idag blir det spaghettini med köttfärssås, fy fan vad gott med MAT! :D

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0