Could'a would'a should'a.

Det citatet har jag fått från SATC - Sex and the city. (kollar på det ganska ofta nämligen)

Jag borde verkligen söka jobb utomlands, jag borde verkligen ta tag i mitt liv, jag borde verkligen lära mig att ta ett beslut och sedan hålla mig till det, utan att ändra mig 12548921546 ggr. Men det är lättare sagt än gjort.

Har fått två erbjudanden på lägenheter här i Mora, ena blir ledig 1 juli och andra 1 september. HOPPAS verkligen på att jag får en uav dom. Det är på det stället jag VILL bo på också. Håll tummarna för lilla mig? :)

In other news, så sitter jag på Communicare  just nu, ska ner till soc och lämna in papper efter det. Sen bara hem och ta hand om disken skulle jag tro. Hade varit jävligt gött med en kall idag faktiskt. ;)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: emma

Ååå du har ändrat på din blogg :D



Lätt att vi ska bada! :D

Din cykel är här i tryggt förvar till dess ;)

2010-06-23 @ 19:26:17
URL: http://silentfuture.bloggspace.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0