Honestly, i don't know.

Har inte skrivit på ett tag igen, men som det står på höger sida, så skriver jag mycket och ibland lite eller inget alls. Har lagt in tre intresseanmälningar på 2:or här i Mora. Fick erbjudande på en av dom igår! Precis på den gatan jag vill bo med! :D Det kan fanimig inte bli bättre om jag får den lägenheten! Kommer jag ifrån den här så försvinner en del av mina problem kan jag säga! För mycket minnen om man säger så. Det kommer bilder någon dag här framöver, min huvudvärk försöker ta död på mig nu, så skriver mer en annan dag. :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Maxastri

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-12-14 @ 15:39:09
URL: http://maxastri.blogetty.com






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0