Something new, and i've got it figured out!

Nu har jag äntligen kommit på varför jag har haft huvudvärk! Och det är inte bara för att jag är spänd. BRIST PÅ KOFFEIN! Har hällt i mig två koppar kaffe nu och huvudvärken är som bortblåst! Me like. ;)
Har bytt profilbild också, fick an hatt på huvudet, tog fram telefonen och tog en bild, ser dock väldigt ihopsjunken ut, men va faaan, alla bilder kan inte vara perfekta. ;)
Tog en bild på fyllan på en vacker solnedgång,
dock var det en skylt i vägen, men kolla in färgerna! :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Korneliusanna

I like this site. Keep it up!

2011-03-30 @ 15:21:56
URL: http://korneliusanna.bloglyric.com






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0