Pissed off!

Så är jag idag kan jag säga, har varit irriterad från att jag öppnade ögonen tills nu, får hoppas att det blir bättre när jag har öppnat min första öl. Känner verkligen för att supa ner mig TOTALT nu alltså. Orkar verkligen inte med verkligheten just nu. Det är för mycket som händer i mitt liv, varför kan jag aldrig få må bra? Ska jag alltid behöva fejka mina leenden, för att folk ska tro att allt är bara bra med mig, när det i själva verket inte är så?

Hoppas fortfarande att jag har rätt.

Tog en bild igår, den bilden säger en hel del om hur jag mår och vilket humör jag är på.
Sandra Dee har btw färgat mina ögonbryn, fy fan vad skönt att slippa fylla i dom!


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: RAGNHILD.

bara jag har nyktrat till så ska vi noppa och klippa brynen också så blir dom PERFEKTA! :D:D:D

2010-03-06 @ 12:08:57






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0