Too much to handle.

Det är för mycket som händer just nu för att jag ska orka med allt. Min blogglust kommer att komma tillbaka snart hoppas jag. Btw, Tina aka Fejdan om jag åker till Sthlm inom en snar framtid, ska vi ta en fika då? :) Känner att jag bara vill komma härifrån ett tag, får se om det finns någon kompis i Sthlm jag kan låna soffan av eller nåt. Iallafall så saknar ja Sthlm så mycket! vill verkligen flytta tillbaka!
Det var allt för mig idag.


BTW! ^^,

Här har vi en utav världens sötaste och gosigaste hundar! Ronja heter hon. :)
Det är Erika's pojkväns hund, jag är sååå avundsjuk på henne. ;p
Ronja. <3
Sen har vi Erika's hund, Yatzie, hon är såå gosig men lika busig. ;)
Hon är kärlek helt enkelt. <3


PUSS! <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Jan Klang

Hej ! väldigt fin blogg du har lycka till i framtiden! kram rosie

2010-05-13 @ 02:17:04
Jag heter: malle

Låter ju positivt att det händer saker?

Här är det tvärtom :S

2010-05-13 @ 23:00:40
URL: http://maltazar.blogspot.com
Jag heter: tjohoooo

hej.. lägg upp mer videobloggar :)

2010-05-17 @ 21:35:25






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0