Pathetic.

Alltså att en människa kan vara så jävla IQ-befriad och dum i huvudet kunde jag aldrig tro! Patetiskt! Du säger att du har ett liv? Skaffa det då! Lämna mig bara ifred! Ta din jävla blogg och skriv för fan! Du säger att jag ska in på psyk, men det verkar då fan som att det är DU som behöver hjälp! Lilla gumman kom med riktig fakta innan du öppnar din käft!

Jag SPYR på sådana som dig!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Frida

Hahahahahah nu pratar du om dig själv igen :D

2011-04-22 @ 08:16:21
Jag heter: Jessica

Och vi SPYR på såna som dig...!!!! NU ser du till att ger fan i att snacka en massa om att Markus älskar dig och så vidare och lämnar deras familj IFRED!!!!!!!!!!!!!! För nu börjar jag lacka ur rejält på dig och dina jävla påhitt alltså...!!!! // en ARG syster!!!!!!

2011-04-22 @ 08:55:54






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0