The bad touch

...är en fruktansvärt jävla bra låt! ;D


Sitter hemma hos tanten och väntar på att det ska bli min tur att duscha! Nu har tillståndet kommit, så nu är det bara teoriprov och uppkörning kvar! ( : *längtar som fasen*


Ikväll kommer min älskling till Mora. Det är helt makalöst hur mycket man kan sakna en person alltså. ^^



Nääääe, nu är det min tur att kasta mig in i duschen! WUNDERBAAAAAAR! ♥

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Lesthi

Lycka till med uppkörningen, whoop whoop :D



//Sabina

2011-04-01 @ 22:46:05
URL: http://lesthi.blogg.se/
Jag heter: Lida

Hej hoppas allt är bra och att du tar hand om dig och lillebror min. :o) Du kommer säkert klara kortet galant. Bry dig inte om puckon, om du int duger som du är, ska sånna personer inte vara värda ditt besvär. Om man är alla till lags går man sönder. Ta hand om dig kramar

2011-04-02 @ 06:39:16






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0